2012. március 29., csütörtök

Zila tortaforma





Régóta vágytam és sóvárogtam ezek után a remek Zila tortaformák után, mióta legelőször megláttam Mautner Zsófi blogján http://chiliesvanilia.blogspot.com/2008/11/j-formban.html , ő először a kockaformában sütött répatortát publikálta, azonnal levett a lábamról és receptek, lehetőségek ezrei pörögtek a szemem előtt. Megfogalmazódott tehát az igény: szeretném. Mindennél jobban. Akkor még nem árulták szimpla háziasszonyok számára, úgymond "az utcára" de hála a magasságosnak, olyan nagy kereslet adódott rá, hogy mostmár webshopon is rendelhető.http://www.zilatortaforma.hu/ Örömöm azonban még mindig nem volt teljes, azonnali megvásárlásától borsos ára tántorított el. Majd egyszer...mondogattam magamnak. És az én drága szüleim megleptek vele karácsonyra! Volt öröm, hatalmas...rögtön neki akartam látni, lelkesedésemet azonban a temérdek karácsonyi sütemény megléte lelombozta, de most! Süthetek, kísérletezhetek végre kedvemre.
Legelőször egy máktorta készült a 16 szeletes formában lemon curd-dal töltve...Isteni volt, az édes, habkönnyű mákos tészta a frissítő és fanyar citromkrémmel. Igazi tavaszi-nyári üdítő desszert. A főfogás után nem eltelít, hanem lezárja az étkezést. Tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése