2012. március 29., csütörtök

Update gyümölcsös szelet





Mint a legtöbb nő, anyukám és én is, rendszeres időközönként sanyargatjuk magunkat diétával...nekünk ez jutott, nincs mit tenni...De! Ilyenkor is ehetünk finom sütiket, ami kimondhatatlanul óriási lelki megnyugvást, simogatást és örömöt okoz a fogyókúrázó nőnek, és ráadásul úgy, hogy nem kell bűntudatot éreznie. Igen, abszolút, a következő süti zsír- és kalóriamentes, update lisztből készült. Saját ötlet, édességre megveszettül sóvárgó agyam szüleménye:) A piskóta update lisztkeverékkel sült, diabetikus lekvárral megkenve, cukormentes és zsírszegény joghurtkrémmel megkenve, opcionális, friss gyümölcsökkel. Ami épp van otthon...És az sejtettétek volna, hogy apukám, aki csípőből elutasítja és kilométerekről kiszagolja az édesítőszerrel készült ételeket, ő volt, aki az első szeletet befalta? És kért még...


2 megjegyzés:

  1. Édesítőszernek én csak stevia kivonatot használok, ezt egy növényből nyerik ki és valóban nagyon édes, de 100% természetes! Elég drága, de legalább egészséges!

    VálaszTörlés
  2. Örölök,hogy itt vagy!:) Steviát én is szoktam használni, bár nekem szirup van belőle itthon, és annak van azért 1 kis mellékíze, emiatt nem mindenbe szeretem használni. Most felfedeztünk 1 újfajta édesítőt, bár ez nálatok nemhiszem, hogy kapható, mivel Norbi termék, ez a Prebio Sweet, nagyon jó sütni-főzni, semmi mellékíz nincs és ez is természetes eredetű.

    VálaszTörlés