2012. március 30., péntek

Eper...





Remegve várjuk az eperszezont. Az eper számomra az egyik legfinomabb gyümölcs a világon. A málna mellett.  Lehetőségeink határtalanok az elkészítését illetőleg. Hogy az anyukám által házilag előállított eperlekvárról már ne is tegyek említést... Ma péntek van, és általában ez az a nap, amikor már nem bírom magam türtőztetni a héten és kitör belőlem az alkothatnék. Ma nem így történt...pedig én akartam. Nagyon akartam...Eredetileg szivárványszínes macaronok előállítását terveztem mára. De sűrű napom volt, energia pedig nem maradt a kis drágákra. Ezért ma megmutatok nektek egy régi, szuper trükköt, rémségesen egyszerű és gyors nyalánkság előállítására. Igaz a rengeteg eperre még egy picit várni kell...Bár már kapható a zöldség-gyümölcs árusoknál, de az íze meg sem közelíti még a mennyei, nyári magyar eperét.
A varázslat pofonegyszerű és bomba siker: ricotta-t kikevertem annyi tejföllel, hogy lágyan krémes legyen, adtam hozzá némi édesítőt, ízlés szerint, ki mennyire szereti édesen, persze cukorral is ugyanúgy működik, de hát ugye, ahol lehet, spóroljuk a kalóriákon. Majd a tetejére halmoztam rengeteg szeletelt epret. Nem nagyon volt ideje a hűtőben lehűlni...Azonnal befaltuk.
S holnap pedig érkeznek a szivárványszínű macaronok. Ha minden jól alakul:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése