2012. április 8., vasárnap

Dóra torta





Rég volt már bejegyzés, ennek okai a húsvéti sürgés-forgás+munka. Na de most! Történt a múlt héten ugyanis, hogy az én egyik legkedvesebb unokanővérkém felhívott, hogy készítenék-e szülinapos, 3 éves, Dóra nevű  kislánykájának tortát. Hát mondom, hogy a ménkűbe ne, örültem a megbízatásnak és a fejemben már cikáztak is a rózsaszínebbnél rózsaszínebb ötletek. Imádom az ilyen feladatokat, itt bátran elengedhettem a fantáziámat és kiélhettem a már-már betegesen pink mániámat, rendkívül élveztem a díszítését. Maga a torta répatorta lett, sajtkrémes töltelékkel és bevonóval. Az oldalát marcipáncsíkokkal díszítettem ki, majd felül a torta szélén kis fehércsoki virágokkal tüntettem el a színes csíkok végződését. Ezen felül még jött az ötlet, hogy lebegő, repdeső lepkéket is felvonultatok valahogy a tortán. Ennek az lett a végső kivitelezése, hogy beszereztem kis színes papírlepkéket, amelyek el vannak látva kétoldalú ragasztócsíkkal, (ha valakinek van rá érkezése és idegzete, házilag is elkészíthető, nekem nem volt) és ezeket vékony modelldrótra ragasztgattam és a tortába tűzdeltem őket. Egész jól sikerült kivitelezni,azt hiszem, remélem a torta tulajdonosának is legalább annyira tetszik majd, mint nekem :)



Mutatok egy vakuval készült képet is, bár nem annyira szeretem, mert sokszor nem ad vissza valós színeket, de a lepkék viszont úgy jobban látszanak.


2 megjegyzés: